Korduma kippuvad küsimused

KINKEKAARDI KÄTTESAAMINE

Kuidas ma saan ostetud kinkekaardi kätte?

Pärast makse õnnestumist saadetakse kinkekaart sinu e-posti aadressile PDF-failina tavaliselt mõne minuti jooksul. Kui sisestasid tellimuse käigus saaja andmed, saadetakse kaart ka temale.

Kas saan kingituse otse sõbrale saata?

Jah! Kui valisid “Saada sõbrale” ja sisestasid tema e-posti, saadetakse kinkekaart automaatselt sõbrale, samuti mõne minuti jooksul pärast makset. Sina saad samuti kinnituse oma e-posti.

Minule ei tulnud kinkekaardiga e-kirja – mida teha?

Kõigepealt kontrolli kindlasti ka oma rämpsposti või reklaamikaustu. Kui kiri siiski puudub, võta meiega ühendust. Samuti saad alla laadida kinkekaardi PDF-i tellimuse kinnituslehelt või e-kirjast.

KASUTAMINE JA LUNASTAMINE

Kuidas kinkekaarti kasutada?

Kinkekaardi kasutamiseks sisesta vautšeri kood ostukorvis või kassas vastavasse välja. Soodustus rakendatakse automaatselt vastavalt vautšeri väärtusele.

Kas kinkekaarti saab kasutada osaliselt või mitmes osas?

See sõltub konkreetsest partnerpoest. Mõned e-poed lubavad kinkekaarti kasutada mitmel korral seni, kuni selle jääkväärtus on null. Teised poed rakendavad kinkekaardi ühekordselt. Täpsem info kuvatakse kinkekaardi saamisel.

Kas saan kasutada kinkekaarti koos muu soodustusega?

Jah, enamasti saab kinkekaarti kasutada ka koos sooduskoodide või kampaaniahindadega. Siiski võib see sõltuda konkreetse partnerpoe tingimustest.

Kust leian kinkekaardi koodi?

Vautšeri kood on märgitud kinkekaardi PDF-failil ning on nähtav ka tellimuse kinnituskirjas.

Kas saan kinkekaarti kasutada mitmes e-poes?

Iga kinkekaart kehtib konkreetse partnerpoe juures, millelt see osteti. Kinkekaarti ei saa kasutada teistes e-poodides. Kaarte müüvad vaid kingikaart.ee-ga liitunud veebipoed.

Mis juhtub, kui ostusumma on väiksem kui kinkekaardi väärtus?

Kui partnerpood toetab osalist kasutamist, jääb ülejäänud summa alles järgmisteks ostudeks. Kui kinkekaart on ühekordne, kasutatakse kogu väärtus korraga ning ülejäänut ei hüvitata.

MAKSED

Kuidas toimub maksmine kingikaart.ee lehel?

Maksmine toimub turvaliselt läbi Montonio makselahenduse. Saad valida oma internetipanga või muu eelistatud makseviisi ning kinnitada makse kiiresti ja mugavalt.

Milliseid makseviise saan kasutada?

Montonio kaudu saad maksta kõigi suuremate Eesti pankade kaudu (nt Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor), samuti on toetatud Apple Pay ja kaardimaksed (Visa, MasterCard).

Kas maksmine on turvaline?

Jah, maksed on täielikult turvatud Montonio sertifitseeritud maksevärava kaudu. Meie veebileht ei töötle ega talleta makseandmeid – kogu makseprotsess toimub otse sinu valitud maksepakkuja keskkonnas.

Kuidas saan teada, et makse õnnestus?

Pärast makse kinnitamist suunatakse sind automaatselt tagasi kingikaart.ee lehele ning saadame sulle ka e-kirja kinnitusega. Kui ostsid kinkekaardi, sisaldab e-kiri ka vautšeri infot.

Mida teha, kui makse ebaõnnestus?

Kui makse katkeb või ei õnnestu, proovi mõne hetke pärast uuesti. Kui probleem püsib, võta ühendust meie klienditoega aadressil info@kingikaart.ee.

Kas saan arve oma ostu kohta?
Jah, arve saadetakse automaatselt sinu e-posti aadressile koos ostukinnitusega. Kui sul on vaja arvet ettevõtte nimele, palun märgi see info kassas kommentaaridesse või võta meiega ühendust enne ostu sooritamist.

TELLIMINE JA TAGASTAMINE

Kuidas toimub kinkekaardi tellimine?

Vali sobiv kinkekaart, sisesta saaja andmed (soovi korral) ja lisa toode ostukorvi. Seejärel vali makseviis ning kinnita tellimus. Kinkekaart saadetakse e-postiga kohe pärast makse õnnestumist.

Kas ma saan kinkekaardi otse saajale saata?

Jah, tellimuse vormistamisel saad sisestada saaja nime ja e-posti aadressi. Kinkekaart saadetakse otse saajale koos sinu poolt lisatud sõnumiga.

Kas ma saan esitatud tellimust muuta?

Kui kinkekaart pole veel e-postiga välja saadetud (nt kui valisid hilisema kohaletoimetamise), võta meiega kiiresti ühendust aadressil info@kingikaart.ee ja proovime võimalusel teha vajalikud muudatused.

Kas kinkekaarti saab tagastada või ümber vahetada?

Kuna kinkekaardid on digitaalsed ja genereeritakse automaatselt, ei ole neid võimalik tagastada ega ümber vahetada. Palume tellimuse esitamisel olla tähelepanelik.

Mida teha, kui ma ei saanud oma kinkekaarti?

Kui kinkekaart ei ole pärast makse sooritamist jõudnud sinu või saaja e-posti, kontrolli kindlasti rämpsposti kaust. Kui ikka ei leia, võta meiega ühendust ja aitame kindlasti edasi.

Kuidas saan kinkekaardi uuesti kätte, kui olen selle kogemata kustutanud?

Võta meiega ühendust ja anna teada tellimuse number või e-posti aadress, millega ost tehti. Saame kinkekaardi uuesti saata.

Kategooriad